29 ianuarie 2012

Nou în branșă

         Aseară am încercat să citesc câteva bloguri, că cică așa se face. Acum că am început să scriu e imperativ necesar să mă consult cu frații mei bloggerii. Am decis că e bine să citești, să vezi ce scrie unul sau altul. Multe mi-au plăcut, multe nu. Fiecare încearcă să folosească un stil propriu sau să obțină inspirație de la diferite surse, iar pentru mulți scriitura vine de la sine.
          Citisem undeva, că trebuie să-ți petreci câteva minute zilnic să comentezi articolele scrise de cei pe care îi citești. Oare de ce? Pentru reclamă, pentru recunoaștere sau din plăcere? Care din cele enumerate mai sus? Eu spun că fiecare face cum simte. Punct. 
           Să vă povestesc ce am reținut din multitudinea de informații absorbite de geniul meu aberant. În primul rând e bine să faci yoga, să bei ceai de mușețel și să faci exerciții de respirație, atunci când ești stresat. În al doilea rând, am observat că majoritatea fetelor folosesc cuvântul jind. Next, toată lumea vorbește despre fenomenul supranatural și nemaiîntâlnit denumit ninsoare, care a devastat o bună parte din țară. Aici nu intru în detalii că au analizat deja toate unghiurile, preamăritele posturi de televiziune. Am aflat despre istoria blogului, cum se fac unghiile și torturile fondante. Uite așa s-a încheiat o seară printre rânduri. Sunt sigur că azi va fi mai bine...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu