30 ianuarie 2012

Nimic

          Azi m-am trezit cu o lipsă totală de inspiraţie. Am amânat momentul de a scrie, cu speranța că îmi voi aduce aminte una din zecile de idei avute zilele trecute. Așa se întâmplă când ai material și treci peste momentele de creativitate. Așadar, astăzi am sa vă povestesc despre...Nimic. Prietenul meu Nimic, alături de care îmi petrec o mare parte din zi. Stăm, povestim, râdem și plângem.
          Nimic este ceea ce numesc eu prieten, însă un prieten pe interes. De ce? Eu fac totul pentru el și în schimb primesc exact ce îi sugerează numele. Totuşi, este alături de mine în momentele mai puţin plăcute și îmi insuflă exact starea de spirit necesară pentru a trece mai departe. Astfel, ca un bun prieten ce sunt, postul de astăzi am să i-l dedic...Trăiască Nimic!

3 comentarii:

  1. Nu esti singurul care trece prin moment de astea sa stii, problema e ca multi nu recunosc treaba asta :) . Dar asta e alta politica in care nu as vrea sa ma implic .
    Btw , inceputul e bun :p
    Incendiile mari au plecat de la scantei mici :)
    Succes in continuare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. O parere : deoarece o sa ai o multime de persoane care o sa iti citeasca blog-ul , ar fi ideal sa schimbi fontul, deoarece trebuie sa fii foarte atent la monitor , ca sa poti descifra cuvintele scrise cu acest font :) .

    RăspundețiȘtergere
  3. Inspirația vine și pleacă, asta este. Lucrăm cu ce avem :) Mersi pentru urări, iar referitor la font, am să țin cont.

    RăspundețiȘtergere