16 februarie 2012

Azi e joi

Și pentru că este doar o zi oarecare, dar totuși este joi și nașul a uitat să vină pe la noi, am câteva sfaturi de împărțit. Ele sună cam așa:

  1.  Când faceți o promisiune încercați să nu o încălcați. Nu e nimic mai neplăcut decât să fie nevoie să te scuzi pentru așa ceva. Eu personal detest oamenii care promit și apoi îți întorc spatele. Așa am fost învățat de mic. Dacă faci un astfel de gest, mergi până la capăt, că nu e sfârșitul lumii. Cel puțin nu încă. Cum ar fi să îi spui prietenei tale: Draga mea, mâine seară luăm cina în oraș a.k.a. te scot la un citru. Iar a doua zi, pe înserate, stai cu berea în mână și urmărești meciul, uitând ce ai spus cu o zi înainte. Se poate și invers: Iubitule, mâine seară vom fi doar noi doi, îți voi oferi o noapte pasională a.k.a. ne zbenguim puțin. Tu aștepți cu nerăbdare ora întâlnirii, iar ea își face planuri cu prietenele. În ambele cazuri se lasă cu pahare și farfurii sparte, haine aruncate de la etaj. Așa că, luați aminte, când faceți o promisiune încercați să nu o încălcați.  
  2.  Poți lăsa pe mâine ce poți face azi. Deși această regula/sfat nu e general valabilă. Adică, în cazul în care te simți în stare ca mâine poți lucra dublu, nu văd de ce nu ai face asta. Grijă mare la servici sau școală, nu că ar fi rău ce vă învăț eu, dar nu aș vrea să vă văd fără servici sau cu note mici.

Și cam atât, că e și mâine o zi. Hai, noapte bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu